Logo van Alohomora

Keltisch | Gothic | Fantasy

Voorheen: Mesdisc

Veelgestelde vragen (faq)

Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen.

Bestellen

!!!Deze niet bewerken!!!

Hier zit een stukje code in die ervoor zorgt dat alle vragen gesloten zijn als je op deze pagina komt.

Is er ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. De verkoop vindt uitsluitend plaats via onze webwinkel en festivals waar wij staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is 1 tot 3 werkdagen binnen Nederland. Dit geldt zowel voor brievenbuspost als voor pakketpost.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Jazeker, wij verzenden ook naar het buitenland.
Staat het land van bestemming niet in de webshop aangegeven, neem dan even contact met ons op zodat we het bestelproces verder kunnen begeleiden en kunnen aangeven wat de verzendkosten zullen zijn.

Kan ik contact opnemen via e-mail of telefoon?

Wij zijn uitsluitend bereikbaar via het contactformulier in de webshop.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zodra een bestelling met betaling bij ons binnen is, wordt deze in behandeling genomen.
Zo lang de bestelling nog niet is verzonden, kan deze worden geannuleerd. Neem daarvoor dus zo snel mogelijk contact met ons op. Zodra de bestelling is verzonden kan deze helaas niet meer worden geannuleerd en moet de bestelling na ontvangst worden geretourneerd.

Wat zijn de algemene leveringsvoorwaarden?

Deze zijn hier te vinden.

Betalen

!!!Deze niet bewerken!!!
Hier zit een stukje code in die ervoor zorgt dat alle vragen gesloten zijn als je op deze pagina komt.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij webshop Alohomora?
Betalen gaat veilig, gemakkelijk en snel via iDeal.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het totaalgewicht en de afmetingen van de bestelling. Daarnaast gelden voor de landen buiten Nederland andere tarieven.
De hoogte van de verzendkosten wordt aangegeven tijdens het bestelproces.

Retourneren

!!!Deze niet bewerken!!!
Hier zit een stukje code in die ervoor zorgt dat alle vragen gesloten zijn als je op deze pagina komt.
Wat doe ik als een artikel defect blijkt te zijn?

Elke bestelling wordt met de hoogst mogelijke zorg en aandacht afgehandeld. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, neem in dat geval zo snel mogelijk na ontvangst contact met ons op per mail.

Hoe moet ik producten retourneren?

De producten dienen bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking te worden geretourneerd. Verdere informatie over retourneren vind je in onze Algemene voorwaarden.

Kan ik bestelde producten afhalen?
Nee helaas niet. Omdat wij geen fysieke winkel hebben is dit niet mogelijk.
Tijdens festivals waar wij aanwezig zijn kunnen bestelde producten evt. wel worden afgehaald.
Neem daartoe dan vooraf even contact met ons op.
Wat is jullie teruggavebeleid?
Mochten de door ons geleverde artikelen niet aan je wensen voldoen, dan kunnen deze, bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking, op eigen kosten binnen 10 dagen na ontvangst retour worden gezonden. Nadat wij deze in goede orde hebben ontvangen, zal terugbetaling plaatsvinden op het bij ons bekende rekeningnummer.
Zie ook verdere informatie betreffende ruilen/retourneren in de Algemene voorwaarden.